maandag 27 augustus 2012

Project slaapkamer Noor

Als inrichten je hobby is, dan moet je natuurlijk, wanneer je peuter van een ledikant naar een gewoon bed gaat, een nieuwe look geven aan de kinderkamer. Maar er is zoveel leuks en je kan de kamer natuurlijk niet elke maand veranderen ( al lijkt me dat fantastisch, maar kost toch net iets te veel geld!) En je kiest een bed waar je kindje toch een poos in moet liggen, dus ook deze moet een beetje tijdloos zijn. Eerst wilde ik een spijlenbed, maar mijn man vindt dat toch minder stoer en meer brocante, dus dat werd hem niet. Bij Silo 6 hebben we toen een heel gaaf paneelbed gezien en die is het geworden! We waren er erg blij mee tot we hem hadden opgehaald:(. De laklaag had al die tijd niet goed gehecht op het bedje en we hebben daardoor het hele bed moeten logen! ik zal een foto posten, zodat je ziet hoe het eruit zag! We hebben gelukkig wel een flinke korting gekregen, maar het heeft ons een heel weekend gekost om het bed te logen en opnieuw in de lak te zetten! We zijn wel erg happy met het resultaat dus ik hoop jullie hiermee weer te inspireren! Kijk door oude meubels heen, of wanneer het er echt niet mooi uitziet. Je kan er iets heel moois van maken! Fijne werkweek allemaal!

Noor dr oude slaapkamertje
Het bed dat helemaal geloogd moest worden!




het krukje komt bij Coel house vandaan









11 opmerkingen:

  1. Hoi Agnitha,

    Wat heb je dat mooi gemaakt!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf! Wat hebben jullie er een fantastische kinderkamer van gemaakt. Ik vind alles leuk, het bed (wat een werk!), het dekbed, de XL letterbak, het oude ladekastje, de poster (echt fantastisch) en natuurlijk het krukje (ik heb er ook 1 van Spoor 38). Ik heb genoten van je foto's! Wat zal jullie kleine meid daar lekker slapen.

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reaktie Lisanne! Onwijs bedankt! En ja het bed was een enorme klus! X Aggy

      Verwijderen
  3. Dank voor de inspiratie. Echt helemaal geweldig die nieuwe kamer. De kleuren zijn ook heel mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kamer! ik hou er van...
    Heel herkenbaar dat willen veranderen #haha! heb ik helemaal geen last van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kamer!!!
    Kan je mij mailen ik heb iets voor je
    Wooncafe39@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve knusse meisjeskamer is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Aggy,
    Wat een geweldige poster boven het bed, mag ik vragen van wie deze is?

    Gr, Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kamer. Ik ben bezig met de kamer van me meisje. En die poster zou het helemaal afmaken. Ik zou graag weten waar die van is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...